Bibebek_ Merhaba güzel anneler bebeğim 2 ay 2 günlük sabaha KPA (sanırım Karma aşı oluyor) aşısına gideceğiz bizi neler bekliyor olası durumlar neler bilginiz varsa benimle paylaşır mısınız bebeğim için ne yapmam gerekiyor anlatırsanız çok sevinirim
nazli-06 Bibebek_ 2.ayda 2 bacaktan 1 koldan aşı oluyor evde varsa gıtmeden bı yarım fitil at oyle gıt cpcugun agrısı olmaz, ya da yoksa yazdır eve gelır gelmez fıtıl at, bacak agrısı oluyor.sürwklı atesını kontrol et, bızde ates yaptı, zor bır geceydi,
Hkshkshsk Bibebek_ 1 sol kol 2 bacaktan olucak koldaki verem aşısı ateş yapabilir bizde 3 gün yaptı ateş yapınca calpol verebilirsin 1 çay kaşığı sakin ama sakın aşıya gitmeden önce verme ve ateşi çıkmadan da ateş dusurucu verme aşıdan önce yaparsan aşının bı etkisi olmuyor koldaki verem aşısı iltihap olusakcak sakin ama sakın sıkma karışma o uzun bı sure iltihap olucak kabuk baglicak kısır bı döngüsü olucak oğlum 8 aylık olucak anca düzeldi duş aldiriken dikkat et koluna hani herkesin sol kolda olan iğne izi varya o iz işte ateş dusurucuyude 4 saat arayla ver ve geceleride takip et uyku yapabilir gün boyu huzursuzda edebilir 38 gormeden ilaç verme biz sabah 10 yaptık aşıyı gece 11 de ateş yaptı hem ateş yaparsa vücudunu yıkama 3 gün yikamiyorsun iğne yerleri hariç soğuk kompres yapabilirsin ilaç vermek istemezsen sana kalmış
berna5225 Bibebek_ ben hiçbişey vermedim sadece uyku ve çok az ateş yaptı müdahale etmedim çok şükür korktuğum gibi geçmedi öncesi hiçbişey yapma sonra çok ağrısı atesi olursa calpol verirsin bize öyle dediler
Poyrazzz34 Hkshkshsk bebeğim 6 ay 13 günlük verem aşısı izi su toplama vs olmadı nezaman çıkıyor bu kabarcık
Hkshkshsk Poyrazzz34 oğlumun asi yaptikdan 1 ay sonra çıktı iltihap oldu sarı iltihapti ara ar kendi bosaliyordu kabuk baglardi yine sarı su dolardı tahaki 8 aylık olana kadar sürdü şimdide asi yeri kırmızı renk oluştu demekki her bebek bir olmuyor
Nezonezo Bibebek_ benım kızım. Ateslenmıstı oncelıkle ateşlenene kadar 37,5 olana kadar atesı calpol vermeyın asıdan snra uzerını ınce tutun uyuyunca sureklı kaldrıp kontrol edın ateslenıyormu dıe uzun süre uyuyp ateslenmesıne ve sekerının düşmesine ızın vermeyın ateş olcumunu uyanmadan yapmayın uyandrın kaldırın yatak sıcaklıgı gttsın oyle olcun bır de ılac verdıgınız halde atesı düşmezse soguk uygulama yapın vucudunu ağız mendılı ıle sıkın eklem yerlerını ama lutfen hızlı dususe ve usutmesıne dıkkat edın gecmıs olsun
Hndealnathn Aşıdan sonra birkaç gün yikamayacaksiniz.asidan önce hiçbir şekilde müdahale de bulunmayın bu hem aşının etkisini azaltır hemde çocuğu boşuna ilaclamis olursunuz.birksc gün ateş huzursuzluk olabilir olmayadabilir asida ateş çocuğa göre farklılık gösterir atesi çıkarsa yikamayacaksiniz şurup verebilir ılık kompres yapabilirsiniz.birkac ay sonra verem aşısı olacan kolu şişmeye iltihaplanmaya başlayacak sakın bu iltihabı sıkmayın kabuğunu yolmayin böyle böyle sisecek kabuk bağlayacak patlayacak tekrar kabuk baglayacak derken 1 yaşına doğru artık verem aşısı izini bırakiyor
Nesoooolera Bibebek_ Biraz ağır geliyor ya benim bebeğim kendini şaşırdı ogun yavrum ateş düşürücü verin hemen gelince eve bacaklar sanırım çok ağrıyor iki gün önce 4.ay aşısı oldu iki bacaktan yine çok ağrısı oldu