Guneselif22 Merhaba, bebek arabam kabin boy değil, valizlerle beraber mi veriyorum yoksa başka bi yerden mi? Bir de bagaj hakkımdan mı düşülüyor yoksa buna ekstra hakkım var mı?
Meva21 Guneselif22 uçağın kapısına kadar götürüyorsun orda görevliler alıyor sizden inince de onlar veriyor
Neslim123 Guneselif22 uçağın kapısına kadar götürebilirsiniz onlar alıyor bagaj hakkınızdan düşmüyor merak etmeyin bebeğiniz kaç aylık bu Arada kulakları hassas biliyosunuzdur uçak kalkış ve inişlerde emzirmeye çalışırsanız çok daha iyi olur :)
minnos004 Guneselif22 arabaniz katlaniyorsa yeterli. Bagaj dan sayılmıyor. Uçağın girişine kadar götürüyorsun gerisini onlar hallediyor. Ben elimdeki battaniye yastık yelek gibi şeyleri de içinde katlar öyle veririm. Ha birde bilet alımında Bagaj lara etiket yapıştırıyor larya kesinlikle bir tane etiket te arabanız icin isteyin. Etiketi olmayan arabada sorun çıkarıyor lar
Guneselif22 Meva21 kabin boy olmasa da kapıya kadar götürme hakkım var yani? Çok teşekkürler:) anakucaklı olunca da farketmez herhalde değil mi
Meva21 Guneselif22 fark etmiyor bendimde normal araba kocaman araba her türlü arabayı uçağın kapısına kadar götürüyorsun onlar alıyor bileti alınca arabada var deyin etiket yapıyorlar o kadar
Guneselif22 @Meva21 peki size bir soru daha sorayım? Süt saklama poşetinde sagdıgım sütleri yanımda götüreceğim, uçak içinde buzdolabına verebilir miyim sizce ?
Meva21 Guneselif22 hiç bilmiyorum canım ama dolap vardır sen sorarsın Allah’ın izniyle güzel geçer merak etme
Guneselif22 Neslim123 5 aylık sayılır. Emzirmeye çalışacağım ama sorunlu emen bi bebek umarım emer düzgünce. Yanıma biberon da alacağım en kötü öyle veririm sagdıgım sütü
Guneselif22 minnos004 katlanıyor tabi ama bebek küçük olduğu için anakucaklı bebek arabası. Onu çıkarıp katlamaları lazım
Aslananne1 Guneselif22 hayir bagaja verme çok zorlanirsin uçağa kadar bebek arabası ile git uçağın önünde bekleyen hosteslere ver onlar alıyor görevlilere veriyor üstüne bi bant yapistirip alıyorlar senden uçaktan indikten sonra yine uçağın kapının önünde bekle arabanı al ben öyle yaptım
minnos004 Guneselif22 etiketi alın sorun çıkarmaz lar canim. İyi yolculuklar birde uçakta inişte ve kalkışta emzirmeye çalışın
Deletedmom_100 9 gün sonra bende uçacağım arabayı götürsem indir kaldır x-rayden geçerken zorlanırım diye almak istemiyorum 4 aylık
Neslim123 Deletedmom_100 kesinlikle en mantıklısı 4 aylıkmış zaten ana kucağı daha mantıklı olur benim bebek arabamın tekerleklerini bile sökmek istemişlerdi kapıda Kıbrısta yani böyle şeylere hiç gerek yok sizede sorunsuz iyi yolculuklar dilerim
Deletedmom_100 Neslim123 teşekkür ederim ama benimki kanguruyuda sevmiyor :( doğumdan önce bileti almıştım uyku saatine denk geldi perişan olmazsam iyidir
Barlas_mom Guneselif22 anne sütü için orada dolap ılıtmak vs sizin için zor olabilir şahsi fikrim yolculuk için küçük seyahat mamaları var aptamilin var mesela tek seferlik alıp ılıştırılmasını isteyebilirsin. Bebek arabasını da uçak kapısında görevlilere veriyorsunuz çıkarken de kapıda size hemen getiriyorlar 😊