Bozbey çıkıyor canım onlar geri üzülme.benim büyük kızım da çok saçlı doğmuştu simsiyahtı 2 ay içinde hepsi döküldü. Siyah saçın yerine sarı saç geldi 😁😁 3 yaşına kadar ne kazıttım ne kestirdim.bana dediler çocuğun bebeklik saçını kestir sık olur dediler gerek yok dedim.3 yaşında kestirdim oda uçlarından sadece çünkü gözüne giriyordu.şuan 12 yaşında saçına tarağı zor sokup tarıyorum o kadar sık maşallah saçı.19 aylık bebeğim var onun saçı dökülmedi kel doğdu onunkinede aynısını söylediler kazıt kestir falan gerek yok dedim şuan saçları çok güzel daha alttan seyrek yerleri tamamlıyor geliyor saçları sıklaşıyor.bazen diyorum bu insanlar ne çok biliyor en bildiğin doğru kendi bildiğin doğru diye.