Kızlar merhaba 6 ayı doldurdu bebeğim. Hemşirenin tavsiyesi ile 5. Aydan itibaren ben yavaş yavaş tadım yaptırmaya başlamıştım. Artık biraz daha arttıracağız bakalım. Kahvaltı ve akşam öğünü olarak neler veriyorsunuz güzel tarifleriniz varsa buradan birbirimize yardımcı olalım. Ne yapsam diye düşünüyorum 3-4 gündür çok da çeşit bilemiyorum 😊 Hep birlikte birbirimize fikir verelim inşallah 🌸
Ben sabah genelde yumurta sarısı ve peynir veriyorum ya da bebe bisküvisi yaptım onu yumuşatıp yarım çay kaşığı pekmez içine de elma ya da armut rendeliyorum.
Akşamları da kabak havuç patates azar azar haşlayıp cam rendede rendeleyip veriyorum bazen yoğurtlu veriyorum. Bir iki kez de çorba denedim ama maalesef kızım çorba yemeyi sevmiyor ağlıyor ağzını bile açmıyor.
Benim pek tariflerim yok yeni başlıyoruz bu yola 😊🤗