Kızlar 1 yas 10 gunluk kızım var
Son ıkı haftadır mama sandalyesine koyunca poposuyla gıt gel yapıyo aynı sekılde banyo taburesınde de
Doktora gittik makatta catlak cıktı krem verdi
Ama su iki gündür daha cok yapıyor
Basına gelen var mı
Sizce catlaktan dolayı mı yoksa mantar mı var
Ya da bebeklik masturbasyonu olabilir mi
Mantar varsa nasıl anlarım