Merhaba arkadaşlar bebeğim şuan 1 aylık prematüre doğduğu için biraz zor beslenme sürecimiz oldu sütü sağıp biberonla veriyorum birkaç gündür gece biberonu bitirip tekrar istiyor ağlıyor ağzını açıyor sürekli ve uyumuyor birkaç kez tekrar istediğinde verdim ağzından burnundan fışkırarak kustu ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 3 saatte bir 60-65 cc falan yediğinde şiddetli kusma olmuyor