S2022 Kızlar selam,ön üst dişlerimde çarpıklık var lamine yaptırmayı düşünüyorum düzgün olması için ama yaptıranlar süreç nasıl ilerliyor,kendi dişiniz gibi kullanıyormusunuz,memnunmusunuz yardımcı olursanız sevinirim
Mavis34 S2022 lamine mi oluyor bilmiyorum arada boşluk vardı onu doldurmuştum 10nsene oldu yapılalı ama son 2 senedir baya aşınmış ve yine boşluk oluştu öncesi kendi dışım gibi kullandım
Alparslan616161 S2022 lamine dediğin Kaplama mı oluyor ben kaplama yaptırdım ön diş 6 sına köprülü şekilde pişmanım kendi dişim gibi değil
Rabiagngr S2022 diş hekimiyim üst ön 4 dişim cam seramik lamina. Cok memnunum surec hekımınıze ve mslzemeye gore degısır. Genelde 2 hafta ıcınde yapılabılır baska problemler yoksa
S2022 DerinTuana peki yapımı zormuydu?ana dişiniz gibi çay kahve çok tükettğinizde onunda rengi değişiyormu
DerinTuana S2022 yanı benım için kolaydı cunku on tane yaptırdım sadece.Kısa bir sürede bitti zaten.Su an kendı dişimden farkı yok.Cok kahve tüketen biriyim ama bir sararma yasamadım
Deletedmom_64 DerinTuana sararma ve aşınma oldu ama ben devlette yaptırdım tekrar gidip yaptırmayı düşünüyorum çünkü özele gücümüz yetmez
DerinTuana Ayselmiros yanlıs hatırlamıyorsam tanesi 3,5 olması lazım.Bir kac farklı islemımde vardı toptan ödeme yapmıstım tam aklımda kalmadı.Gecen sene yaptırdım.Ama eşim iki ay once baska bir yerde 70 bin tl ye komple tüm dislerini yaptırdı.
Ayselmiros DerinTuana babamda zirkonyum ve implant yaptırdı 2 ay önce 100 bin tl ödedi kararsız kaldım zirkonyummu lamine mi hangisi hesaplı ve şık durur acaba bilginiz varmı
DerinTuana Deletedmom_64 sararma yada asınma yasamadım.Ben kendı dis rengim gibi olanından yaptırdım oldukca dogal duruyor.Size de tavsiyem cok beyaz yaptırmamanız.