Olmazbebek Arkadaşlar bebeğim 10 ay 10 günlük ve iştahı hiç ypk çok zayıfladı hiçbirşey yediremiyorum iştah şurubu kullanan var öı aranız da ne kullanıyorsunuz işe yarıyor mu yarın doktoruma da soracağım da sizden de öneri almak isterim
BuzluKahve Olmazbebek iştah şurubu diye bir şey yok aslında. Eksik vitaminler iştahsızlık yapabiliyor, onu takviye etmiş oluyorsunuz. Kan tahlili yaptırın isterseniz.
Bertugnunannesi Olmazbebek dokuzuncu ayda zaten bi rutinlerine baktırmanız gerekiyordu benimkide yıktı laboratuvarı ama yine de baktırdım kansızlık olabilir kan damlası kullanabilirsin zaten belli bi süre kan damlası ve d vit kullanmaları gerekiyor kan damlaları iştah açıyor benimki bi haftadır çok iştahsız zorla yediriyorum diş geliyor mühtemelen ondan
Nuray41 Olmazbebek benim kızım 22 aylık 1 yas dan sonra tahlil yaptırdık doktor iyi dedi ama beslenmesi dengeli değildi doktor polivit surup verdi vitamin halen kullanıyorum
Olmazbebek Bertugnunannesi 9 ayda parmağından kan aldı kanına baktı sadece iyi dedi damlaya devam et dedi sadece damlayı da kullanıyorum bakalım
Bertugnunannesi Olmazbebek parmaktan degilde tüm rutinlerine baktırsanız daha iyi olur bence ben öyle yaptırdm dokuzuncu ayda saglık ocagınds sadece aşı yaptırdım kan tahlillerini cocuk dr una götürdüm herşeyine baktırdım 3_4tüp kan alındı hafif kansızlık çıkmıştı
Minikkkuss Olmazbebek polivit bende kullandım işe yaradı bizde hiçbir şey yemiyordu daha öncesinde şuan hastalık diş dışında yiyor 🙏 1 yaştan sonra başlamıştık 10-15 gün içinde farkediliyor