busrashn51 Kuzlar bulaşık makinem bozuldu yenisini alacağım tavsiyenize ihtiyacım var marka ve kaç purogramlı olmalı sizce bütçem çok fazla yok ona göre tavsiye verin
BuzluKahve busrashn51 ben Arçelikten şaşmıyorum. Evde 3 yazlıkta 7 programlısı var. Evdeki daha güzel yıkıyor.
Azra07 Ben Profilo kullanıyorum çok memnunum içi geniş yıkaması güzel 1 saat program da bile tertemiz yapıyor
bossmom Ben bosch kullanıyorum canım çok memnunum genel anlamda bosch kullananlar memnun en azından benim çevremdekiler 😊