Aselkizim eltimin oğlu şu an 1 yaşında.benim kızım 3 aylık.ve biz şu an görüşemiyoruz.çünkü oğlu kızımın ağlama sesinden mızmızlanma sesinden,cadde üzerinde oturuyoruz ambulans kamyon taşıt korna ne varsa hepsinden korkuyor.eltim de geçen gün kızım yine ağlayınca 3 aylık kızıma sus dedi .bende aldım onun oğlunu giydirdim. Kızımın sesinden rahatsız oluyorsanız kızıma sus diyemezsin (ben bile diyemiyorken. )Bebek yani iletişimi ağlayarak kuruyor bende senin oğlunun ağlama sesini duymak zorunda değilim o zaman dedim.ben ki çocuklar hakkında o kadar hassasım.kızımın ağzını bantla mı yapıştırayım. Haksız mıyım? çocuğunuzu korktuğu seslere maruz bırakınca geçiyor merak etmeyin gayet normal.biz bile insan olarak irkiliyorkenn onlara da hak vermek gerek