Ek gıdaya başladığından beri aynı benim kız 2yaşına girecek ağzında öyle tutar 1gün tuttuğunu biliyorum çok sinir bozucu evet kahvaltımız 2saat sürüyo delircek gibi oluyorum ama geçmiyor böyle devam edecek malesef kilosu iyi şükür sadece çorbayı kısa sürede yediriyorum katı şeyler 2saat sürüyo oda ağzı dolana kadar dolduktan sonra bekliyoruz yada kalkıyoruz masadan 🤦🏻♀️🤷🏻♀️