Biskusunannesi Hava nemlendirme cihazı kullanıp memnun olduğunuz marka varmı bayanlar . Deerma weweell baktım amaa kararsızım deerma markasının çok değişik modelleri varda kararsızım
kasimonbes Biskusunannesi bence dusuk watt tercih edin cunku elektrik faturasi resmen 2 kati geliyor. Sabah aksam mecbur calisacagi icin goldmaster tercih edin. Deerma 220 watt ve 700 den asagi fatura gelmiyor
Biskusunannesi Bibebek_ teşekkürler ebebekte personelde kiwiyi en son düşünün isterseniz fiyat performans ürünü dedi bakalım araştırmalar devam 😊
Bibebek_ Biskusunannesi eşim hediye olarak almasaydı kiwi alacaktım birçok uçuk fiyatlı ürüne göre en iyilerinden biriydi benim için 😬😬😬
Biskusunannesi kasimonbes bu konuyuda şuan düşündüm aynen belki gece boyu full çalışacak özellikle kışın 3 ayy bayaa çok gelir 🥲
kasimonbes Biskusunannesi goldmasteri arastirin isterseniz ben ondan alicam sanirim deermayi artik kullanmayacagim