ttuba7 Ben 20 günlükken kontrole götürdüm kilo kaybı olmuştu öksürüğü vardı bronşit dediler kuveze aldılar sonra kusmasoni çok buldular araştırdılar herseyime baktılar 12 gün kuvezde kaldı herşeyi temiz çıktı reflüsu var dedi sık sık az az emzir dediler gazini her beslenmeden sonra mutlaka çıkart dediler bende öyle yapıyorum gazını cikartmassam daha çok kusuyor sürekli beslendikten sonra kusuyorsa normal fazlasını atıyor derler ama bizimki sadece beslenmeden so Ra değil sürekli kusuyor