Bebegmvebenn ilk çocuğumda 22 kilo kendi isteğim ve gayretimle şöyle 1 ay diyetisyene gittim 6 kilosunu o verdirdi snrası benim çabamla oldu çok zor ama olmayacak bşy değildi bi kaç ay içinde verdim . Şimdi 2 . Çocuğumda da vermem gereken 12 kilo var emzirdiğim için ek gıdaya yeni geçtik başladım hemen kendi çabam ile kahvaltı akşam yemeği arada çay kahve 1 hafta oldu 2.6 kilo gitti bol su , yürüyüşte çok önemli. yapamıyorum iki çocuk peşinde koşuyorum yine de yok yani anca boğazımı tutarsam oluyor ama azim çok önemli bunu bilirim zayıf halimle çok özgüvenli ve güzel giyinmeyi seven biriyim o zmnlarım aklıma geliyor hemen hırslanıyorum mesela şuan kendime alışveriş yapmıyorum o zamana saklıyorum motivasyonum artıyor 😅