Benim de oğlum 15 aylık anne,baba,hala,dede,su,mama,attı,ekmek,havhav gibi kelimeleri bilinçli kullanıyor. Ama şunu söyleyebilirim bir ara hiçbir şey söylemiyordu bir anda bırakmıştı ben de kendi haline bıraktım bir ay sonra falan tekrar başladı. Sosyalleşmesinin çok etkisi oluyor. Birilerini gördüğünde, vakit geçirdiğinde çocuk daha fazla konuşmak istiyor. Bir de ben sürekli gün boyu ne yapıyorsam ona sorup kendim cevap veriyorum. Ekmek,ayran gibi kelimeleri böyle öğrendi. Ne koyalım çorbaya? Ekmek mi ? Sen koymak ister misin bunu ? Bu neydi ? Ekmek… gibi. Son olarak da bence endişelenmek için erken 18.aya kadar bir şeyler değişebiliyor.