[silindi] Cerenok ben kullandım doktor vermişti 20 günlükken ama sanki daha çok kıvrandı bebeğim bıraktım bi süre azaldı daha sonra sap simplex aldım çok şükür rahatız kalmadı sayılır 2ay 17 günlük olduk
seizetheday Cerenok kullandım tek başına etkisi yok biogaia damla ile beraber kullandık çok etkisini gördük
Cerenok Ya sanırım bebekten bebeğe göre değişiyor bu durum bize de sab simplex verdi ve hiç bir işe yaramadı bebeğim bi kaç güne 5 aylık olcak hala kolik gibi