Merhabalar kızlar. Bebeğim (4 ay 26 günlük) çok fazla terliyor. Evim çok sıcak da değil ama sürekli terliyor kıyafetlerini değiştiriyorum 5 dakika geçmeden yine ıslanmış oluyor terden dolayı sürekli bez koyuyorum sırtına göğsüne ama sebebi nedir, bu kadar olması normal midir bilemedigimden sormak istedim. İkinci sorum da bebeğim bazen çok heyecanlanıyor. Yanına yaklaştığımızda kucak istediğini anlıyoruz onun icin heyecanlanıyor ama onun dışında da bazen bı sebep yokken aşırı heyecanlandığı oluyor. Sorular saçma gelebilir ama aklıma takıldı ilk bebeğim o yüzden linclemeden cevap verin lütfen 🙏