İyi geceler annelerim,
Oğlum 3 yaşına gircek fakat kafa derisinde bitmeyen bir konak mevcuk.. Artık konak mı kepek mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Zeytinyağı sürdüm bir kaç defa ama oğlum sevmiyo sürdürmüyor ve çok da faydasını görmedik.. 🙄
Başına gelen var mıdır?
Önerebilceğiniz bir yöntem ya da ürün var mı? 🤔
Teşekkürler 🙏🏼