Tugcedemirr Kizlar bebeğim huy öğrenmiş gözünü kapatip yürümeye çalışıyor kafasını kapının kenarına vurdu baya morardı boz koydum şuan morarması az ama şişti doktora goturmedim bir sıkıntı olur mu
DorugunAnnesiaa Tugcedemirr en az 2 saat uyutma bişey olmaz benim bebeğim haftada bir mutlaka düşüp bu hale geliyo bi kaç defa da doktora götürdük korkup ama bişey yapmadılar
gulcincelebi_ Öncelikle geçmiş olsun çok büyük bi vurmaya benzemiyor siz gene de 2 3 saat uyanık tuttun uyutmayın kusma göz kayması vs durup olmazsa sıkıntı yok canım benim bebeğim de çok vurdu