2.5 yasında kızımda 3 4 aydır ara ara kabızlık sorunu yasıyoruz doktora gittik dulcosoft kullandık 15 gün makatta catlak yoktu dulcosoft u bıraktık 4 gün sonra yine aynı 1 hafta kullandım 3 gün sonra yine aynı her seyine dikkat ediyorum yedigi neden olabilir yasayan var mı acaba cok üzülüyorum kaskatı oluyor yaparken titriyor ayakta kendini sıkıyor yapmamak icin tuvalet egitimine baslasam iyi mi olur yasayan varsa yazabilir mi annelerim hayırlı geceler