Kızım ne emzik emiyor ne biberon alıyor tabi dışardan da çorba vs ek gıda alıyor ama biberon maması içince oh be doydu diyorum yani çalışmaya da başlıcağım için sağdığım sütleri nasıl vericem bilmiyorum acaba mamayı mı sevmedi(aptamil de sevmedi diye sma aldım biraz içti şimdi istemiyor) sanırım atak döneminde olduğu için var mı mama öneriniz ya da bu bi süreç ve geçecek mi ? 🥲