Rsvencx Kızlar 3 şubatta rota aşısı oldu bebeğim. 4 aylıkken. Süt alerjisi olduğu için sanırım ishal oldu ve hala geçmedi. Neredeyse 1 ay olacak. Bu durumu yaşayan var mı? Doktora da gittik maflor flagly ve laktazm verdi
nazliicank Rsvencx rotada ishal ve kabızlık yaşamadık. Hiç yan etki de yapmamıstı. Ama alerjıden dolayın olabilir. Maflor 1-2 gunde etkısını gosterıyor hemen