iremdonmezz bebeğim alerjikti . Kaşınmanın nasıl bir eylem olduğunu bilmediği için yapamıyordu galiba , kakasinda da hiç kan görmedim. Küçük küçük başlayan yoğun egzaması , gürültülü-mukuslu kakası , konak , pişik, hapşırma , hırıltılı-hışırtılı nefes alması vardı belirti olarak. Bebeğinizi sıkı takip edin artar veya başka yerlerinde de görürseniz mutlaka muayene ettirin alerji bakımından. Kıyafetlerini de mutlaka çift durulama yapın ve yumuşatıcı vs kullanmayın. Çok sık yıkamayın bebeğinizi ve güvenilir markaların şampuanlarını kullanın keseleme yapmayın suyu çok ılık olsun . Bunlara dikkat edin bi gerisini de gözlemleyin . Geçmiş olsun ❤