BeyzaMertAslan Bebeğim Doğduğu günden 4.aya kadar evolvia kulladım. Aşırı kusmadan dolayı bebelac golda geçtik sorun yok ama içerik bakımından evolvia yada aptamil diyolar. Bebelac gold içeriği hakkında bilgisi olan var mıdır ?
Mehy BeyzaMertAslan hipp keçi sütlü olanı iyi diye biliyorum,ablam bebeği icin çok araştırdı onu kullanıyor, tadıda güzel diğerleri gibi değil diyor
Leblebi_tanesii BeyzaMertAslan içeriği en temiz olan baby goat ve golden goat. Ben de bebelac gold kullanıyorum gaz sorunu yaşatmadığı için memnunum. Vitamin diğer mamalara göre daha az bu mama da ama diğer mamalar iyi gelmedi o yüzden mecbur bunu kullanıyorum