Melekbebis Bebeğim 4 günlük iki gün önce sarılığı 10 cikti bembeyazdı suratı sarardı emziriyorum bol bol ama gecermi yaşayan tecrübe edinen varmı acaba
Mufettis_Gadget Melekbebis sık emzirmekten baska secenek yok bizimde 13tü, uyanamıyordu sağıp vererek besledim öyle atlattı
Akyel001 Melekbebis kızım şuan 4 silikon sarılık deger 14,5 çıkmıştı doktor sinir 16 da demişti yatış veririz yükselirse dedi sariligi çiş yaparak anlatıyorlar mama ver biberonla beslenin ki atsın sariligi olduğundan doğru düzgün memeyi de cekemiyordur
Aslaninannesiiiii Melekbebis bizim 14dü ilk 3 gün sütüm gelmemişti hemşireler 3 saatte bir mama verin dediği için oğlum sarılık oldu. saat başı alarm kurup emzirdim ve Dr tavsiyesi ile 3 saatte bir 30 CC mama verdim 3 gün sonrasında hiç bir şey kalmamıştı
Atillaveannesi Melekbebis Bebeğiminde 13 buçuktu gündüz saat başı gece 2 saatte bir emdi sonra düşme eğilimine geçti çok sıkıntılı bi süreçti ama bebeklerin çoğu oluyormuş endişe etmeyin sütünüzün az olduğunu düşünürseniz mama da verin 17 olana kadar yatış vermiyorlarmış inşallah bir an önce geçer 🙏
Tesmert Bizde sarılık geçirdik serum fizyolojik su verdik ve gece falan ışığı kapatmadık beyaz ışıkta yattı hep birde 2 saate bir besledim gece saat kurup kalkıp besledim 2 haftada düştü şükür
Kumsal_ada Bizimde 17 ye kadar çıktı 3 günlükken 1 gün hastanede yattık düzeldi şükür o aralar çok korkuyordum ama geçti şükür bol bol emzirin geçer inşallah
Aysubtin01 Melekbebis bir emzirme bir mama şeklinde verseniz birşey i kalmaz benim kızımda da vardı şükür 2 günde birşeyi kalmamıştı biberon a alışır diye korkarsaniz hani bazı anneler daha emmez biberon a alışır diyorlar diye dedim şırınga yardımı ile verin