Mugekatlasb benimde öyleydi, yüz üstü bırakınca şak diye başı öne düşerdi kaldıramazdı ve ağlamaya başlardı. Yastık koyardım karnına öyle tutmaya çalışırdım maksimum 10 sn durur ve ağlardı. 3 ay 20 günlükken birde kendiliğinden dönmeye çalıştı, biraz ittirerek yardımcı oldum karın üstü durdu ve başını kaldırdı. Her çocuğun gelişimi aynı değil, vakti geldiği anda bal gibide yapıyorlar endişelenmeyin:) bebeğinizi kimseyle kıyaslamayın. Her çocuğun gelişim basamakları farklı oluyor:)