Aslananne1 1,5 yaşındaydı. ben zaten birşeylerin ters gittğinin farkındaydım.
tv çok izliyordu, kapatınca saatlerce ağlıyordu diye öyle süregelen bir süreç oldu. ben çalışırken kvslidem bakıyordu o alıştırmıştı.
göz teması hiç yoktu, ismine hiç bakmıyordu, babıldama yoktu. iletişim sıfırdı diyebilirim. motor becerilerininde birazı geriydi
sonra gelişim testi yaptırdık 11 aylık cıktı 18 aylıktı aslında. özel eğitime gitti 1-2 ay ama orda durmak istemedi verim alamadığımız için bıraktık ben ilgilendim işten çıkıp.
8 ay sonra yaşıtlarını yakaladı çok şükür. şuan herşeyi normal, sadece konusma kaldı bahsettiğim gihi