Herkese merhaba.. 1 yaşında kızım var ve nf1 tanısı konuldu 3 aylıkken evlat edindim canımın parçasını. Bu hastalıgı bilen var mı yasayan yada neler oluyor nasıl birşey merak ediyorum netten bakınca cok korkutucu şeyler yazıyor hıc bir sekılde belirti vermeyen insanlarda var tabi. Doğum lekesi gibi bir cok lekesi var vucudunda 15 i gecik ilk belırtisi bu zaten. Yazarsanız sevınırım