İyice içime dert oldu bebeğim biberonu nasıl ağzına alacağını şaşırıyor okadar heyecanlanıyor içim gidiyor ama kontrole getirdiğimde de doktor bana kızdı çok kilo almış mamayı azalt 60ml den fazla verme diye hatta mamayı yavaş yavaş bırak diye anlamadım gitti🤦🏻♀️