miraydoga anladım ben oraya gelin gittim baya esyam da çokdu sonra afyona tayin gördük. Öyle rezil olacağınız bi durum yok ben 5 yıl oturdum. Girdiğim evden tayin görene kadar da oturduk. Birqz gözünüzde büyütüyorsunuz bence ben çocuğumu elazıg da doğurdum ve 2.5 yaşına kadar orda büyüttüm Evim de sobaliydi ki ben hayatımda soba görmüş sobalı doldurmuş bir insan değildim. Eşim sagolsun yardım ediyordu. 1 sene sonra ev götürmek o 1 senede esden ayrı kalmak ve onu orda yanliz bırakmak da akıl karı değil. Siz orası değil başka yerde olsa esyanizi götürmeyecekmisiniz. Mesela apart da çıksa tabak çanak elektronik eşya vs goturmeniz gerekiyor. Oranın buzdolabı küçücük mesela. Yani siz bilirsiniz ama her söylenene aldırış etmeyin insan alışıyor bir şekilde yapıyor sonuçta bazı şeylerden ödün vermek gerekiyor. Mesela kat kaloriferi yakıtı pahalı oluyor siz evde olun olmayın yanıyor. Kalorifer li ev geç yakıp erken kapatıyorlar sobalı ev istediginix gibi kafanıza göre yakıp yakmayabiliyorsunuz. Herseyin bi sıkıntısı var çocuğunuz icin babasız 1 sene zor olur tabi siz bilirsiniz.