Merhaba anneler, yaklaşık 6 aydır her regl dönemi grip oluyordum ama aşırı ağır şekilde, salgındı, soğuktu, bugündü, yarındı derken ancak bugün doktora gidip kontrol amaçlı kan verdim, bazı değerlerim çıkmış, aralarından 3 tanesi kırmızı şekilde gözüküyordu
Bir tanesi CRP 0-5 aralığı olması gerekirken 6,78
Diğeri HDL Kolesterol >59 olması gerekirken 53,4
Bir Diğeri İse Sedimantasyon 0-15 aralığı olması gerekirken 19
Doktora gönderdim fakat dönüş olmadı henüz ve aklıma takıldı rica etsem bilgisi olan yazabilir mi?