Arkadaşlar kızım 3 ay 11 günlük ve kolik bir bebek .
Emzirme esnasında memeyi tutmak istediği halde tutamıyor aç kalıyor 😢bu sefer tutmadığı için çok ağlıyor
Aranızda by durumu yaşayan varmı normal mi bu neden tutmuyor .
Bir süreç mi bu yoksa sürekli mi böyle olacak çok üzülüyorum canım acıyor bu duruma 😢