Bebeğim hasta idrarın de enfeksiyon çıktı 3 gündür iğne yapılıyor antibiyotik iesef iğne ve ishal oldu poposu ciğer gibi kip kırmızı ne yapmam gerekiyor evde yurt dışındaan geldi pişik kremi var kullanıyorum temzleyip yıkayıp ama fayda etmedi ki ağlıyor uyuyamiyor gece 🥺 birde bu iğneyi kullanan var mı iğne huzursuzluk yapiyo olabilir mi birde dolven verdi çabuk toparlar diye onuda kullanıyoruz o yapar mı 9 aylik