Aryaninannesii07 merhaba uyku düzeni 3ay sonra kendiliğinden başlıyor zaten sizde bir az direneceksiniz 1hafta sürdü benimkisi saat 9da banyo yaptırıyorum ve karnını güzelce doyurup odadan dışarı çıkmıyorum ve ışıkları kapatıyorum telefonmışıgını kullanıyorum kusarsa diye hiç bir şekilde uyanmasına izin vermiyorum pışpışlıyorum mızırdanınca hemen , bide benimkisi meme emiyor 3saate bir sağma yapıyorum eziyet bir az ama yapacak bir şey yok biberonla sağıp veriyorum, onu uyandırmadan geceleri biberonu verip hemen yatırıyorum