2 aylık bebeğimde çok yüksek ihtimalle bir geniz eti problemi var. Genetik olarak da yatkın ayrıca uykusundan da nefes alamadığı için uyanıyor ve horluyor. Doktorumuz 2 yaşından önce bir operasyon yapılamayacağını söyledi ancak 2 yaşına gelene kadar daha sağlıklı uyuması için tavsiyesi olan var mı benzer tecrübeden geçmiş anne babalar?