Bende 16 aylık bebek annesiyim.15 ay çok çektim saat başı kalkar otururdu hatta son zamanlar 3 gibi uyanıp 6 ya 7 ye kadar otururdu en son vanıma tak etti.Sallanarak uyuyan bir bebekti.Bir gece sallamayı kestim sadece pış pış ve poposuna pat pat ile 2saat 10 dk da uyudu ertesi gece 1.30 saat ertesi gün 1 saat derken 1 haftada oturdu ilk gün direnecek ağlamasın sakinleştirip tekrar yatırın pes etmeyin sonrasııı gelsin düzenli uykular .Şimdi 1 ya da 2 kez kalkar emip uykuya devam eder.Dünya varmış gerçekten.Sallarken gece 8 saat uyurdu şimdi 12 saati buluyor 🙏 şükürler olsun.Bu arada artık sadece yanına uzanıyorum 15 dk da uyuyor 🙂