Zeyzey72 Sezeryanlıyım 7. Günüm hala sağ tarafım agrıor yurumeyırm uzun sure kalınca agrıdan sızıdn duramıorm ve sağ tarafım şiş bu durumu yasayan varmı hangı ılacları verdı doktornz ben sdce kan ılacı kullanyrm
oartikbiranne Zeyzey72 neden sadece kan ilacı verdiki bende 2 sene önce sezeryan oldum ağrı kesici kan ilacı ve antibiyotik vermişti doktorum bana bende sizin gibiydim 1 haftaya kadar toparlayamadım 2 inci haftadan sonra toparladım yavas yavaş benimde yaram akmisti bide kanamisti