Şimdiye kadar sütüm yeterliydi çok şükür diyorum aldı alacağını. Ama isteğim 2 yaşına kadar emzirmek. Ancak son 4-5 gündür hiç ummadigim şeyler yaşıyorum bebeğim hakkında. Ek gıdasını güzel yiyor. Beni de sık sık emerdi. Hâlâ da ek gidasini iyi yiyor. Göğsümu açık görünce de heyecanlaniyor. Ağzına alıp oynuyor sadece. Günde neredeyse 3 e düştü beni emmesi. Sütüm azalıyor hissediyorum. Sağma makinem de eski sağım gucunde değil bozuldu gibi. Ne yapmalı bu saatten sonra. Neden böyle oldu birden bire anlamıyorum. Allah’ım inşallah geçici bir süreçtir diyorum. Ama hoc bu kadar az almazdı memeyi. Diş mi acaba diyorum. Üst iki dişi yakında çıktı. Bilemiyorum diğer dişler mi geliyor. Sizde böyle geçici süreçler yaşadınız mı? Sütüm bu şekilde devam ederse kesilir mi …