Guliyar_94 Merhaba, sezeryan doğum yapalı 9 gün oldu 2 gün önce kanamam tamamen kesildi, başına gelen var mı,normal mi yoksa doktora görünmek gerekir mi sizce
Nazlimu_ Guliyar_94 benim sadece ilk gün kanamam olmuştu oda çok az damla damla. Sonrasında hiç kanamam olmadı. Doktor normal demişti. 9 ay oldu doğum yapalı bi sıkıntı olmadı çok şükür
YaseminAren Guliyar_94 bende de bırkac gun geldı sınra kesıldı sınra adet oldum sandım Cokca geldı sınra sarı akıntıya dondu korkma normal
Familyboy Guliyar_94 sanmam canım bir sorun olduğunu benimde 7 gün kanamam olmuştu sonra kesilmişti 40ım çıktıktan 1 hafta sonra normal adet oldum
aslilaylom Benim de 1 hafta çok az geldi 10 gün sonra birden şiddetli bi kanamam oldu ve o da 1 hafta az geldi ve kesildi
YaseminAren Zeyzey72 rahım toparlanmıssa sorun olmaz kanama 40 gun syrenı de var 3 gunde bıtenı de gecmıs olsun