Yarensen PatronBebek Doktora gittik zaten surup verdi fakat nobetci eczanede kalmamıştı yarın alacağız ama bu gecelik yapabileceğim birsey var mı diye merak ettim
Nare09 Benim oğlumda da o ayda başlamıştı. Doktora götürdüm bronşit olmuştu maalesef hava falan verdik 2 haftada falan tamamen toparlandı. Ama şu an 4,5 aylık yine hastalandı öksürüğü var balgamlı 😢
Yarensen Nare09 Bugün doktorumuz sırtından dinledi sadece öksürüğü için sürüp verdi birde serum fizyolijkle bol bol temizle burnunu dedi. Sanırım bronşit olsaydı anlardı ve ona göre önlem alırdı diye düşünüyorum 🤔🤔 Yani umarım öyledir
Nare09 Yarensen bronşit olsa hava verirdi. Ama siz yine de dikkatli olun. Bir anda ilerleyebiliyor 😢 bizim ilk öksürükle başladı serum fizyoloji ve şurup verdi doktor geçmedi sonrasında havaya kaldık.