HamzasMomy Iyi geceler çayı kullanan varmi? Bebeğim 6.5 aylık çok uyku sorunumuz var geceleri çok geç uyuyor uyumamak için yırtınıyor resmen.. Doktora sordum pek önermiyoruz dedi ama içiniz de kullanan varmi merak ediyorum
babyfaceee HamzasMomy çok zararlı olduğunu okudum bı yerde. Almıştım kullanmadım. 6 ay boyunca 14 saat hep uykusuDuk şükür geçti 10 ayligiz
denizco Ben yalnızca rezene demleyip içirdim. Çok uykusuzdu. Biraz fazla içirmişim sanırım çocuk 1aylık uyku uyudu resmen. Sık sık uyandı belki yine ama daha rahat daldı uykuya. Ama korktuğum için bi daha vermedim 😂 Deneyeceksen temkinli olmanı öneririm
denizco 70ml falan galiba kaşla göz arasında devirdi biberonu ayyaş çocuğum 🙄 Ama fazla geldi bünyeye
Ozlem_89 Hazır çayların içinde şeker oranı çok yüksek oluyor bence onu kontrol edin. Bi de anason vb içerikleri bebeğe vermek doğru değil diye düşünüyorum bir bakıma uyuşturucu etki yaratıyor. Bebeğinizin tok olduğuna ya da yediği bişeyden etkilenmediğine emin misiniz? Benim kızımında uyku sorunu vardı. Bizimki doymadığı için uyumuyormuş. Doktorum sütü sağıp biberonla vermemi istedi akşamları ne kadar içtiğini görelim diye. 150 ml sütü içince uykuya daldı :) kızım 2 aylık.
HamzasMomy Ozlem_89 hazirlarda evet çok fazla şeker var. İşin garibi yurt dışındaki aynı markanın çaylarinda bu böyle değil. Anason değilde rezene falan düşündüm ben rahatlatmak amacli
Ozlem_89 HamzasMomy evet o kadar çok üründe aynı sorun var. Denetimlere göre davranıyorlar resmen. Normalde bi ürün bizde şeker yüklü olurken, yurtdışında aynı ürün sadece meyve ile üretilmiş olabiliyor :( emziriyorsanız siz bile tüketebilirsiniz rezeneyi.
babyfaceee HamzasMomy o konudaki bilgim yok. Ama hazır fayda rezene ekstresi yok denecek kadar azmis. Düzgün bişey yaptiklari yok gercekten
Ozlem_89 HamzasMomy öyleyse zor olur gerçekten :) o zaman az az verin. Hem gaz anlamında da rahatlatıyor diye biliyorum :)