Kızlar bebeğim 4 aylık oldu ama gaz sancıları azalıp biteceği yerde iyice arttı çoğaldı sanki ağlama krizlerine giriyor bebeğim ve gaz çıkarırken kusuyor hep neden böyle oldu anlamadım ne zaman biter bu gazlar ya çok yorulduk artık bende bebeğimde. Uyurken de gazını çıkarıp yatırıyorum ama bir seferle çıkarmam yetmiyor 5-6 kez gaz çıkarıyor uykudan uyandırıyor bu gazlar ne yapmam lazım fikir verin nolur