Yorumcu1anne hangilerini kullandı bilmiyorum ama ben genel olarak memnunum, toz peelingi var kırmızı ve sarı serumu var, güneş kremi vardı bitti ve bonus ürünüm mavi tonik. Hiç tonik kullanan biri değildim bi deneyim diye almıştım çok beğenerek kullanıyorum. Işıl Işıl temiz bir cilt bırakıyor. Düzenli kullanmak ve güneş kremi önemli. Aha bha falan var içinde asitler falan her cilde gelmeyebilir alışık değilse