Pearl68 Kızlar 15 gün önce sezeryan ile doğum yaptım bacaklarımda, baldirimda ve kalçamda sürekli devam eden bir ağrı var yatınca falan çok zor kalkıyorum sebebi nedir acaba geçici bir durum mudur yaşayan var mı?
Tomyris Pearl68 Hamilelikte vardı bende doğumdan sonra baya arttı 1. Ayın sonunda tamamen geçti. Kalkamıyordum belim kalçam kütür kütür ediyordu. Kasılıp kalıyordum ama geçti çok şükür.
Pearl68 Ikizannesi06 gebelik esnasında kan vermiştim magnezyum eksikliğim yok ve devamlı magnezyum hapı kullaniyorumm
Egiskom Berilsmom13 Tomyris kızlar peki çatı ağrısı hakkında bilginiz varmı. Kadın doğuma gittim alttan muayene ettiler enfeksiyon çıktı fitil verdi ama bahsettiğin ağrının sebebi bu değil dedi doktor. Ortopediye gidebilirsin dedi. Bu da magnezyum eksikliğinden olurmu ki. 5 ay oldu doğum yapalı
Tomyris Pearl68 evet sezeryan sonrası özellikle ayak bilekleri efsane şişiyor.. 1 aya tamamen inmiş olur endişelenmeyin:)
_YanakReisinAnnesii Pearl68 ayaklarınızı sallayarak oturmayin devamlı bacaklardan itibaren yukarı da olsun , altına yastık koyabilirsiniz ve bol su için. Benim patlamak üzere olan bacak ve ayaklarım bu şekilde düzeldi.
Tomyris Egiskom bazılarında kemik iliği ödemi olabiliyor aynı çatı ağrısı gibi ağrısı oluyor benim yaşadığımda çatı ağrısına benzer bir ağrıydı sadece daha şiddetli ve bacaklarıma hatta tek bacağıma vuruyordu. 1. Ayın sonunda geçti. Bir araştır istersen.
Egiskom Tomyris hangi bölüme gitmem lazım ki acaba. Kadın doğum doktoru bayağı baktı eliyle dedi şişlik falan yol hiç bir yerinde. Olsa anlardj diye düşünüyorum ama , bilemedim. Teşekkür ederim ❤️
Gokce_17 Bende sezeryan oldum kalçada bacakta ağrı oluyordu tek taraftan doğumdan sonra kalçadan ağrı kesici yapmıştılar bir kaç defa ben ondan olduğunu düşünüyordum
Pearl68 Gokce_17 Evet sanki kaslarım gerilmiş gibi üst baldırlarim ağrıyor kalçam agriyor bacağımı hiç esnetemiyorum her yerim ağrıyor bende iğneden olduğunu düşünüyorum ama 16 gündür geçmemesi beni korkuttu
Gokce_17 Pearl68 çok fazla rahatsız etmiyorsa doktora danışmadan birşey kullanma bence bir süre sonra kendiliğinden geçiyor zaten