Gizem-00 3.ay boyunca süren bir büyüne atağı mevcut. Bu dönemde meme reddi ya da biberon reddi beslendiği şey her ne ise ona red oluşabiliyor. Bazı bebeklerde de düşkünlük olabiliyor. Aslında çocuğunuz acıkıyor ama biberona tepki gösteriyor büyük ihtimalle. Farklı yollar denemenizi tavsiye ederim. Kaşıkla, kaşık biberonla, bardakla, alıştırma bardağıyla, sırıngayla, pipetle aklıma gelen alternatif yöntemler bunlar. Kabul etiğiyle besleyin çocuğunuzu. Bu yolu bulabilirseniz ne ala. Ama bulamazsanız ve çok uzun sürerse bi doktora görürün mutlaka