14 aylık kızım var doğdugundan beri uykuları aşırı düzensiz sabahları buluyodu çoğu zaman uyumas kendime asla zaman kalmiyodu özel hayat falan yalan oluyodu. ı yaklaşık 1 aydır falan düzenlemeye çalıştım artık 9.30 10 gibi yatmis oluyo akşamları. Ama şimdiki sorunumuz da emerek uyumasi. Emerek uyumazsa ayağımda sallıyorum. Ama ikisi de bi destek olduğundan sürekli uyaniyo 9.30da yatınca 10da yani bi yarım saat sonra 1 saat sonra falan sürekli uyaniyo bazen emiyo bazen de ayağıma alıp sallamayınca uyumuyo. Şimdi de bunu düzeltmek istiyorum ama buna hiç cesaretim yok emerek veya sallayarak uyutmak Tan başka bi yol var mı onerebileceginiz? Emzirerek uyutmayi bıraksam bu sefer de sallama batağından çıkamam. Napicam bilmiyorum dört gözle emzirmeyi tamamen sonlandiracagim günü bekliyorum çünkü gece emzirmesini bırakmaya da cesaretim yok 😔😔😔😔