Meraklimama Kızlar oğlum 8 aylıkken dış cikardi kızım bir yasina girecek Mart’ta ne dış var ne belirti nezaman cikarki .
Deletedmom_78 Meraklimama benim oglum da 1 yasina 1 hafta kala alt iki disi patladi doktor normal demişti 14. Aya kadardi sanırım patliyor merak etme ☺️
starwomen Meraklimama benim kızımda yaşına girecek hala dişi yok ya aslında takılmıyordum ama görenler aaa dişi yok mu diyor içten içe üzülüyorum
Mavisimbenim D vitamini eksikliğinden geç çıkıyormuş diye biliyorum düşükse bi baktırın normalse diş etlerinin yırtılıp dişin çıkması için sert şeyler verin havuç salatalık vs gibi
Yorgunmom_ Mavisimbenim canım yaa ocakta gittiğimiz doktorda böyle dedi devit3 ampul alıp kırıp verin dedi yaptık 2 gun önce gittiğimiz doktor öyle birsey yok dedi kime inanacağım şaşırdım benimkininde dışı yok 11 ay 4 günlük
denizalhan Meraklimama benim kızımda bı 1yaş iki aylıkken cikarmıştı bende çok kafama takıyordum 2 3ayda ard arda patlattı şuan 18aylik 8diş var doktora götürdüm normal dedi kan tahlilleri normalse sorun yok
denizalhan Meraklimama bizede onun için ayriyeten yapılmadı ama bebekken yaptığına tekrar baktı belirli bi yaştan sonra yapıyoruz dedi
starwomen Meraklimama bizim kız da öyle de bana gelişimi geri herhalde yoksa çıkardı falan diye net net konuşunca haliyle üzüldüm ama 15 aya kadar normalmiş
aktifmaya Meraklimama Kızım 11 ay 6 günlük bende sizin gibi bebeğimin dişi yok diye baya bi dertlenmiştim, ama şükürler olsun dün dişi patladı ben alt dişi beklerken, üstteki patladı vakti zamanı doldu demek ki sorun değil çıkıyor yani