Merhaba anneler ek gıdaya yeni geçicez pek bir bilgim yok. Sebzeler ve ev yogurduyla baslıcaz onu biliyorum sonra meyveye gecicez de aklıma şey takıldı kasık ve biberon mamaları satılıyor hero baby ve hippin ? Kullandınızmı? Kullandıysanız ne zaman kullandınız? Kullanılmalımı? Yardımcı olursanız sevinirim ☺️