egeninanns şunuda eklim eğer bagajınız küçükse zor sıgar ve tek başınıza dışarı çıkarmak da zor asansor yoksa ve engelli rampası yoksa bınada dışarı çıkarması eziyet oluyor ben sırf bundan dolayı almasaydım dedm ama bebegm her gün mutlaka bıner içinde oynar artı ynıda bu sadece 😄