Merhabalar. Yakında çalışmaya başlamam nedeniyle bir bakıcı abla ile çalışacağız iki kızım var biri 4,5 biri 1,5 yaşında. Eve kamera koyacağız abla da referansla geldi bize. Bakıcısı olanların deneyimlerini merak ediyorum. Neye dikkat etmek lazım ilk kez tecrübe edeceğiz. Biraz gerildim o nedenle